2013年5月8日水曜日

Newbie


彼はSLを始めて3時間!
さて始めにどこを彼に紹介しようかな?

He begins SL is 3 hours! 
Where will be introduced to him? 


軽く話をした後、ネタのダンスをしました。

After talking, it played by dancing. 





友達がDJ中ということなのでダンスクラブに行ってきました。
We went to the dance club of friends of DJ



Friend↑DJ Eiji

そして私たちは宇宙空間のあるSIMへ行きました。
とても素晴らしい!!

We went to the universe SIM. 
It was a great place



I want cake to me

ケーキおいしそう!
その後は海へ行って釣りや水上バイクで遊びました。

After that, we went to the sea and played fishing and a personal watercraft. 






水上バイクの上でも釣りを欠かせないサミーちゃんw

お見事!カレイを釣りました

それからはデッキチェアーに座ってまったりと・・・
And we sat on the deck chair and relaxed




楽しんでもらえたかな?w
Was he fun? lol

0 件のコメント:

コメントを投稿

::C'est la vie !:: Oona Tops

  Ariskea[Ambre] Autumn Flowers Bouquet -Maple *barberyumyum*L25(04) set@ **DP**YUMYUM ::C'est la vie !:: Oona Tops @ ::C'est la vie...

nana's tea room